Ласкаво просимо на перший українськомовний ресурс присвячений легендарному BMW x5!
До Вашої уваги історія створення BMW x5, технічні характеристики всього модельного ряду BMW x5, останні новини про BMW x5, огляди і тест-драйви, кращі варіанти тюнінгу для BMW x5, фотографії, шпалери, відео.

Тюнінг BMW x5 від AVS Sport

У компанії AVS Sport вирішили, що цілком реально перетворити мирний BMW X5 на злісного павука, таку собі «чорну вдову» або тарантула. Перше, що підкреслює новий образ - розділена головна оптика. Такі фасеточні очні ямки невідомої комахи. Оригінальні лінії червоних світлодіодів (вони ж «поворотники»), що підкреслюють круглі лінзи фар, ще більше підсилюють це враження, особливо враховуючи чорний фон кузова. Вся оптика від фірми Hella, але самі ковпаки фар і задніх ліхтарів розроблялися і виготовлялися ексклюзивно майстрами AVS.

.
.......Рідний бампер робив автомобіль схожим на бульдога. Новий бампер з модними врізними сітками - немов сітка павука, що хижо захоплює повітряний потік. Мінус один - від обмивачів фар довелося відмовитися. Інакше їх було б потрібно вже по три на блок фар. Та і загальний дизайн від них постраждав би.

.
.......Цікавий капот. Знамениті «бумерські» ніздрі решітки радіатора отримали своє логічне продовження на капоті. Крізна вентиляція у дусі середньомоторних спорткарів виглядає цілком логічною для цього джипу із спортивним норовом.

.......Передні крила також піддалися переробці. У них з'явилися вентиляційні грати, але, на відміну від капотних, це лише декоративний елемент. Хоча виглядають вони настільки природно, що для того, щоб відчути різницю, мені довелося наново переглянути фотографії заводської версії BMW X5. Найцікавіше в капоті і в крилах те, що всі переробки були «по живому». Тобто не класичний для таких робіт склопластик, а рідне залізо, однак порізане і зварене під новий дизайн.

.
.........Дещо чужородним виглядають декоративні накладки порогів під передніми дверима. Аж занадто вони занижують кліренс автомобіля. Хоча ця машина і так зовсім не для їзди по пересіченій місцевості. Але все це дрібниці на тлі 20-дюймових хромованих коліс від LA-Connection. Шість променів, як шість павукових лап - у дусі дизайнерської концепції всього автомобіля. Корма на тлі передньої частини вийшла менш «навороченою». Хоча і тут ловиш себе на тому, що ліхтарі мимоволі примушують фокусувати погляд на собі.
.

.......На цьому фоні нижня «юбка», також виконана з використанням сітки, виглядає трохи скромною, навіть дещо в тіні. Але так навіть краще. Часом неймовірні задні антикрила в тюнінгованих автомобілях акцентують на собі дуже велику увагу, через що зовнішність автомобіля здається злегка однобокою.

.......Чотири дула системи випуску трохи втоплені. Знову ж таки грамотне рішення. Не личить такому автомобілю «висувати» величезні хромовані вихлопні труби.

.......Струнку мозаїку екстер'єру завершує витончена аерографія. Але тут-то якраз стрункості і сказали «ні». Не прослідковується єдність картини, і, як наслідок, немає закінченості образу. Але у будь-якому випадку буде чесно відзначити досить високу якість самих малюнків.
.......Зате в інтер'єрі все дуже гармонійно. Художній розпис практично на всіх нешкіряних елементах обробки в очі не впадає, але відразу створює якусь загадкову ауру. Аерографія є і на кермі, і на торпедо, і на дверях, і навіть на ручці КПП (коробки перемикання передач). Таємничість обстановки підкреслює неонове підсвічування в салоні і багажнику. До речі, кермо не просто обшите шкірою. Оптимізована вся його ергономіка. Щільніша фіксація рук, впевнений хват, зручніше управління.
.......Двобарвне вирішення шкіряної обробки крісел і оббивки дверей без зайвої химерності і епатажу. Просто і зі смаком. І навіть павуки, що прикривають колонки в передніх дверях, виглядають цілком органічно, лише підтверджуючи спільний настрій машини.
.......Рідкокристалічні монітори Alpine спереді на невеликому горбичку над середніми повітроходами на торпедо і пара в підголівниках передніх крісел для задніх пасажирів. Все на своєму місці, функціонально і ненав'язливо. Можна слухати музику, можна дивитися DVD. Від Alpine також і головний пристрій IVA-D 900R, процесор і центральний канал. Є і підсилювачі Boston. Акустика тільки Hi-End: передня - Boston Rally 4-смугова, задня - Boston Rally 3-смугова. Доречно зауважити, акустика піддалася серйозному тюнінгу. Переробка і точне налаштування динаміків привели до того, що звук в салоні став ближчий по рівню до звучання домашнього кінотеатру.

......А ось багажником довелося пожертвувати. Пара динаміків Phoenix Gold Titanium на оригінальному постаменті, що охороняється павуками, за синім склом забрали майже третину корисного об'єму. Але найголовніший арахнід - знаменитий дизайнерський хід підсилювачів Soundstream Tarantula, виблискуючи нікелем, зайняв своє місце під прозорим склом на місці запаски.
......Двигун, трансмісія, підвіска переробці не піддавалися. Єдине, що дозволили собі фахівці, - чіп-тюнінг мотора. Надбавка в 18-20 л. с. навіть такому динамічному автомобілю, як BMW X5, зовсім не нашкодить. Тим більше якщо врахувати його новий імідж.
......Загалом, автомобіль перероблений досить сильно. Принаймні, в стилістичному, дизайнерському відношенні. І те, що пропелер BMW поступився своїм законним місцем на капоті і дверях багажного відділення логотипу AVS Sport, річ цілком заслужена.

Вам є що доповнити? Помітили помилку? – Повідомте нам про це!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свої коментарі!