Ласкаво просимо на перший українськомовний ресурс присвячений легендарному BMW x5!
До Вашої уваги історія створення BMW x5, технічні характеристики всього модельного ряду BMW x5, останні новини про BMW x5, огляди і тест-драйви, кращі варіанти тюнінгу для BMW x5, фотографії, шпалери, відео.

Довгоочікувані кросовери X5 M і X6 M виявилися потужними, але болота бояться

.......Концерн BMW прагне не відступатися від своєї ідеології навіть при створенні кросоверів. Яскраві тому приклади — BMW X5 і X6. «Розумні» системи повного приводу, збільшений кліренс разом з іншим роблять їх спортивними городянами, що виглядають так, ніби жодні яри і байраки їм ніпочому. Але від доріг без асфальтового покриття моделі постаралися відвадити остаточно: баварці представили М-версії своїх кросоверів.
.......До речі, ще ніколи дочірнє відділення концерну M GmbH серйозно не брало в оборот кросовери BMW. І будь ласка — відразу подвійний дебют. «Заряджені» BMW X5 M і X6 M в потоці не загубляться: не дадуть передні бампери, що вселяють трепет, з величезними повітрозабірниками, видатна корма з квартетом випускних патрубків і, нарешті, величезні легкосплавні диски. Привіт,
Mercedes ML 63 AMG

Окрім іншого баварці зменшили кросоверам дорожній просвіт на 10 мм — до 212 «ікс п'ятому» і до 202 «ікс-шостому».
.......Але чи буде радий мерседесовський «атлет» такій увазі з боку потужніших суперників? Адже якщо під капотом «штутгартця» ховається 510-сильний мотор V8 6.2 (630 Н•м), то спеціально для «баварців» підготували «бітурбовісімку» 4.4 з 550 «кіньми» і 678 ньютон-метрами.
.......За основу взятий восьмициліндровий двигун 4.4, але два заводські турбокомпресори замінено двома компактними «равликами» twin-scroll з тиском наддуву 1,5 бара. Ще інженери BMW допрацювали шатуново-поршневу групу, розподілвали, випускний колектор, встановили нову програму управління і оптимізували систему охолодження.

В обох топ-версіях оснащення належне: навіть у базовій комплектації наявні активна підвіска, біксенонові фари з функцією повороту, навігаційна система з dvd-комплексом, аудіосистема з 12 динаміками і підсилювачем на 230-ват, активний круїз-контроль.

.......У результаті обидва М-кросовери, оснащені шестиступінчастими «автоматами», досягають 100 км/год на три десяті секунди швидше, ніж Mercedes ML 63 AMG. Максимальна швидкість в кожного з троїціі обмежена електронікою на відмітці 250 км/год.

Перший в сучасній історії М-відділення наддувний мотор. Двигун 4.4, оснащений двома турбокомпресорами, видає свої 550 сил на 6000 об/хв, а тяга 678 Н•м доступна з 1500 до 5650 об/мін.

Німецькі інженери переналаштували підсилювач рульового управління Servotronic із змінним передавальним відношенням.
.......Схильність до руху по асфальту посилена перенастроюванням ходової частини: ревізії піддалися передня підвіска на подвійних важелях і задня багатоважелька, а стандартні для обох М-кросоверів активна підвіска Adaptive Drive і задній диференціал DPC (Dynamic Performance Control) були оснащені новим софтвером, який, зокрема, дає можливість вибрати спортивний режим роботи M Dynamic Mode.
.......Дебют BMW X5 M і BMW X6 M відбудеться на мотор-шоу в Нью-Йорку. Очікувані ціни в Німеччинії — близько 110 тисяч євро за X5 M і приблизно 115 тисяч за X6 M. Для порівняння: Mercedes ML 63 AMG на батьківщині оцінюється в 104 тисячі євро.
__________
За матеріалами сайту drive.ru

Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свої коментарі!