Ласкаво просимо на перший українськомовний ресурс присвячений легендарному BMW x5!
До Вашої уваги історія створення BMW x5, технічні характеристики всього модельного ряду BMW x5, останні новини про BMW x5, огляди і тест-драйви, кращі варіанти тюнінгу для BMW x5, фотографії, шпалери, відео.

Недоліки BMW x5


.......Спроба конструкторів BMW випустити спортивний універсал з відмінними технічними характеристиками та ще і із збільшеною прохідністю несподівано виявилася успішною. Х5 завоював популярність не лише У Європі і Америці, але і в Росії та Україні - по обсягах продажів серед всіх БМВ він знаходиться в трійці лідерів. А значить - є сенс ознайомити потенційних покупців з характерними несправностями моделі. Так-так, навіть настільки видатні і недешеві автомобілі мають властивість втрачати з часом задані експлуатаційні параметри.
.......Перше покоління цієї моделі випускалося з 2000 року по 2006-ий, в 2004-му мав місце рестайлинг. На ринку представлено дві групи позашляхових «баварців» - «європейці» і «американці». Різниця, насамперед, в ціні - за рахунок курсової нестабільності. Цінники на машинах з різних континентів однакові - тільки в першому випадку це євро, в другому - «зелені». Варто відзначити - американці стежити за своїм транспортом не дуже-то люблять. Були випадки, коли машина пройшла 100 тис. км - і масло жодного разу не мінялося. Що вже говорити про Техогляд. Якщо Х5 експлуатувався на океанському побережжі, слід ретельно оглядати кузов на наявність корозії - морська сіль робить свою чорну, «руду» справу. Особлива увага - днищу і вихлопній системі.
.......Найслабкіша ланка в підвісці - пильовики передніх ШРУСів. Якщо випадок запущений, доведеться міняти піввісь в зборі - а це потягне на 450 євро плюс робота. Часто доводиться міняти сайлент-блоки, проте вартість деталей і робіт по заміні відносно невисока. Рульова рейка також підносить неприємні сюрпризи, але можна обійтися не заміною, а мастилом і регулюванням. Дуже рідка несправність - поломка хрестовини рульового валу. У задній підвісці спостерігаються типові для «п'ятірки» Е39 проблеми - знос поперечних важелів і кульових шарнірів. Типова проблема «ікс п'ятої» - знос подушки задньої балки на потужних бензинових і всіх дизельних модифікаціях.
.......Гамма моторів перетинається з асортиментом «п'ятірки» Е39. Найменший - трилітровий бензиновий. Проблеми у нього виникають з клапаном вентиляції газів (збільшується витрата масла) картерів і вузол зміни довжини впускного колектора (розбивається вісь). Ролики, приводні паси - витратний матеріал, їх слід міняти відповідно до рекомендацій заводу-виробника. Двигуни 4,4 л і 4,6 л характерних несправностей не мають - свічки, котушки з незавидною періодичністю «летять» на всіх сучасних автомобілях, експлуатованих в українських умовах. Нюанс з американськими Х5 - мотори відповідають жорсткішим екологічним нормативам і мають інші регулювання і налаштування в порівнянні з «європейцями». На поганому бензині лямбда-зонд може вийти за межі регулювання - зажевріє лампа «перевір двигун».
.......Механічні коробки передач на «гібриді» спортивного універсала і позашляховика практично неможливо зустріти. «Автомати» надійні, але на рестайлингових авто, особливо дизельних, трапляється невмотивована поломка. І ще по трансмісії: досить рідко і «завдяки» господарям, що ганяють джип в хвіст і в гриву по серйозному бездоріжжю, зношується роздавальна коробка. Інша несправність, що зрідка зустрічається, - знос шліців карданного валу приводу переднього моста, що виявляється в характерних клацаннях. «Роздатка» обійдеться орієнтовно в 800 євро, кардан - в 100 з «хвостиком». На дорестайлингових екземплярах масло в роздавальній коробці залите на весь термін експлуатації автомобіля, на свіжіших потрібно міняти раз на 100 тис км.
.......Гальма в машини - надійні. Сумніви в міцності викликає механізм приводу дверних замків. Планка виконана з силуміну, і взимку, якщо по сильніше смикнути двері, деталь, як правило, на водійських дверях ламається. «Запчастина» разом з установкою обійдеться приблизно в 800 гривень.
.......Як і на «п'ятірці», зрідка виникають проблеми з подушкою безпеки. Причини дві - поломка датчика присутності пасажира на передньому сидінні або відмова піротехнічних патронів в ременях безпеки. Наслідки - міняється поріг спрацьовування подушок, вони спрацюють при сильніших ударах. Приблизно 90 євро - і безпека буде відновлена.
.......До речі, багацько фірм пропонує русифікацію бортових комп'ютерів. Експерти стверджують, що жодних проблем з автомобілем після цього не буде (якщо все буде зроблено професійно і грамотно), так що сміливо можна «вчити» Х5 російській мові.
.......Що стосується кузова, то слабким місцем є п'яті двері. На дорейстайлингових автомобілях кришка багажника постійно скрипить. Регулювання ефекту не дають, тому вихід один - заміна замка. У задні ліві ліхтарі часто затікає вода, електричні контакти окислюються, і ліхтар виходить з ладу. Необхідно замінювати.
.......В цілому автомобіль надзвичайно вдалий і достатньо надійний, немов створений спеціально для українських доріг. Багаточисельні переваги обертаються головним недоліком - високою ціною: без 35 тис. доларів (це як мінімум) до BMW X5 краще не підходити. Все, що нижче за цей поріг, швидше за все з серйозними недоліками: або машини сконструйовані «литовським національним автопромом», або кримінальні…
.......На останок, ще раз про гроші. Не рекомендується брати BMW x5 людям, які звикли економити і не готові потратити на своє авто 2000 «баків» в рік. Як то кажуть: «Понти обійдуться дорого».. та вони цього варті!

Качественные запчасти всегда можно найти на сайте virazh.su (или просто ознакомится с сегодняшними ценами) 
.
Вам є що доповнити? Помітили помилку? – Повідомте нам про це!



За матеріалами сайтів
avto-russia.ru та auto39.ru

2 коментарі:

Залиште свої коментарі!